sobota, 22 grudnia 2012

Witam!

Witam!

Nazywam się Hanna, mam 13 lat.Chodzę do 1 gimnazjum, przez wtajemniczonych nazywany również więzieniem dla małoletnich -  chyba, że ktoś ma pecha i mało rozumu, to może być w gimnazjum do osiemnastki, ale nie o tym miałam zamiar pisać, więc przejdę do tematu :) .


Tego bloga założyłam.. Sama nie wiem dlaczego.Posiadam drugiego na pingerze (operetta124.pinger.pl) więc nie wiem dlaczego chciałam założyć następnego tutaj - ale powiem, że nawet sama siebie czasami nie rozumiem, ale może to i dobrze. 


Przechodząc wreszcie do konkretów.. 
Ten blog będzie poświęcony lalkom kolekcjonerskim, sama jestem w posiadaniu jednej,
jest to model Hatsune Miku zwany u mnie Tamarą Verre.
Jako swój następny cel wyznaczyłam Pullip Romantic Alice Pink Ver. jednakże jest też wariant drugi, jak też i trzeci - Pullip Nanette, lub Bloody Red Hood, ale czas pokaże czy któraś kiedyś u mnie zamieszka.

Na razie moja lista lalek wygląda tak :
♥Pullip Hatsune Miku (Tamara Verre)
♥Monster High OOAK (Cheshire Verre)
♥Monster High Frankie Stein Skull Shores (Emillie Verre) 
W poniedziałek jednak będzie o jedną lokatorkę więcej, mianowicie będzie to C.A. Cupid.

Pewnie zdążę przed świętami dodać jakiś wpis, ale już teraz chciałabym wam życzyć Wesołych Świąt, wspaniałych prezentów, świetnego sylwestra, i aby rok 2013 przyniósł wam wiele dobrego.

Hanashiru.



6 komentarzy: