wtorek, 25 grudnia 2012

Historia..

Witam!

Wiem, że to niepoważne, ale chciałabym dodać tutaj historyjkę ;>.
Ale przed tym chciałabym zadać pytanie pewnej osobie .. 
"Mr.Światło .. Mr.Światło, gdzie jesteś?" :<
U mnie nawet o 11.00 ciemnica, jak w trumnie..
Obawiam się, że do wiosennego nadejścia jestem skazana na ciemność ;c.
A u was jaka pogoda?
PS. Nadal nie mogę wymyślić imienia dla Cupid.. Macie może jakiś pomysł?
________________________________________

Emillie - No to co? Wesołych Świąt Cheshi.. 
Cheshire - Nawzajem ;)


Emillie -Patrz! Co to.. jest? O.o


Cheshire - To tylko torebka, spokojnie.
Emillie - WEŹ TO ODE MNIE, to jest.. różowe O.O


Tymczasem.. 
C.A. - *ziew* Ah.. To pudło jest takie nie wygodne x.x 


C.A. - O, jakieś.. 


C.A. - LUDZIE O.O !


C.A. - Czyli jednak nie jestem sama na tej wyspie?
Cheshire - Emillie Patrz! Anioł! 
Emillie - *facepalm* To jest Kupidyn.. Z resztą.. BRAĆ JĄ!


C.A. - Nie zbliżać się, mam broń! 
*Ucieka*


C.A. - Gdzie ja jestem?


W gruncie rzeczy dziewczyny odnalazły Kupidynkę, i przygarnęły ją do siebie.
Niedługo po tym zdarzeniu wszystkie się zaprzyjaźniły..


Jednakże C.A. jeszcze nie poznała Tamary, a o tym już niedługo.
______________________________________
Życzę miłego dnia!
Hanashiru

4 komentarze:

  1. Słodko ; ) Fajnie że monsterki ci się nie znudziły!

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt :) monsterki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia,pamiętam jak na pingerze robiłaś takie że były same efekty a lalek pod nimi prawie nie było widać,teraz robisz śliczne zdjęcia,naprawdę.Powinnaś sobie zrobić takie porównanie że wiesz zdjęcia z początków twojego blogowania i tak po kolei aż do teraz ;)

    OdpowiedzUsuń